21 July 2009

Tahniah buat pasukan bolasepak Malaysia..

Tahniah buat pasukan Malaysia yang berjaya mengekang asakan The Reds Devils dari berpesta gol. Manchester United hanya mampu mengalahkan Malaysia dengan 2-0. Jika perlawanan pertama dikalahkan dengan jaringan 3 berbalas 2, namun kali ini 'sentuhan emas' Amri Yahyah tidak berhasil. Biarlah apa rakyat Malaysia nak kata, aku tetap bersama dan terus menyokong pasukan bolasepak Malaysia. Malaysia Boleh!

(*Aku cukup frust siaran langsung perlawanan ni tiada. Baik di RTM, Media Prima hatta Astro yang berbayar pun tiada. Bukan semua orang dapat pergi ke Stadium. Hai, malang sungguh..)

5 komentar:

نىك محمد حافظول said...

saya tak sokong dua dua....
bola sepak malaysia muram sebab ada org org tetentu yg kakinya sepak dan jaringkan rasuah..

bangga la konon dapat 2 gol tika lawan mu... bila kalah 6- 0 sebelum nie,,, macam - mcam cercaan di hala tujukan

werkkkkkkkkkkkk

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

haha..jgn la emosi nikjoe..yg jaga FAM pun bukan pandai main bola. Khairy yang kaki bangku pun dpt jwtn penting dlm FAM. Sama juga dalam MOM, Shahidan yg pegang. Ini semua jawatan politik saja. Blah la korang semua!!! x(

نىك محمد حافظول said...

habis hang gi sokong wat aper... hahahahaha....
malaysia tanah airku semuanya kaki sepak dan jraingkan rasuah hahahahahha.


malaysia bolewh katakan hahahahahahaha

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

mesti la sokong..pasukan malaysia kan. pas pilihanraya kuasai malaysia nnt pun, pasukan ni jugak akan mewakili negara. so, sokonglah pasukan bolasepak malaysia walaupun ranking 100 lebih ke tas.. :))

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

*pembetulan - pas menang dalam pilihanraya

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan