Powered By Blogger

20 May 2009

SITI ELIZABETH WONG ABDULLAH?

Siapa Siti Elizabeth Wong Abdullah? ha-ha-ha.. tiada sapa2 la..itu insyaallah akan datang. lihat gambar di sebelah, itu adalah YB Elizabeth; Adun Bukit Lanjan. What? Pakai baju kurung? Bertudung? Di mana tu?

Laporan www.pahangdaily.blogspot.com :

Eli hadir dalam satu ceramah Pakatan Rakyat dengan mengenakan sepasang baju kurung dan bertudung di Taman Puspa, Kok Lanas Kelantan baru-baru ini. Ketika menyampaikan ceramahnya Eli juga melahirkan rasa terharu di atas nasihat Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika beliau berdepan dengan peristiwa mengaibkan peribadinya baru-baru ini. “Nasihat Tuan Guru membuatkan saya merasa tenang menghadapi segala dugaan dan cabaran. Tuan Guru adalah the best and the great. “Saya akan ingatkan nasihat Tuan Guru selama-lamanya. Benar kata Tuan Guru, sabar itu separuh daripada iman. Saya terima hakikat itu dengan penuh keyakinan,” ujarnya.

Komentar :

Alhamdulillah, kezuhudan dan keterbukaan Tuan Guru Nik Aziz sebelum ini semasa mendepani isu gambar tidur YB Eli telah mendekatkan dirinya kepada Islam. Sama2 la kita doakan agar YB Eli beroleh hidayah dari Allah SWT, dipertemukan jodoh dan menjadikan agama Islam itu sebagai pegangan hidup. ALLAHUAKHBAR!!!

0 komentar:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan