29 May 2009

Paktam Sayang Kamu!

Umur aku 23 tahun. 08-08-2009 nanti cukuplah 24 tahun. Bujang. Ha-ha-ha..Tapi takpelah, ada jodoh nanti kahwinlah aku. Untuk pengetahuan, aku adalah anak ke-9 daripada 11 orang adik beradik. O ya, ada seorang lagi abang, semua sekali 12 orang (lain mak). Ok, dalam 12 orang tu, seramai 7 orang sudah berkahwin. 2 lelaki dan 5 perempuan. 2 orang kakak ipar dan 5 orang abang ipar.

Jika mereka dah berkahwin, sudah tentu ada anak kan. Jika mereka ada anak, aku menjadi bapa saudara kepada anak mereka. So, sekarang ini aku telah memiliki 21 orang anak saudara. Ramai kan? hu-hu-hu..Yang paling tua dah 21 tahun, yang paling kecil 1 tahun setengah. Mereka panggil aku paktam. ha-ha-ha. Ingat lagi cerita Os, Paktam duda. jangan aku jagi gitu sudahlah..

Dipendekkan cerita, awal pagi tadi aku berkesempatan membaca email yang dah bertimbun. Tak sempat nak bukak. Kebetulan, ada 1 email yang tajuknya amat menarik. Apakah tajuknya? Tajuknya adalah Da Real Upin & Ipin. Bila aku klik sahaja pada tajuk, maka terpampanglah wajah di bawah ini :

[upin & ipin versi animasi...betul-betul-betul]

[dan gambar ini. cuba perhatikan baik-baik. sama kan. ha-ha-ha. comel, nampak macam nakal, sama macam watak upin ipin animasi]

Bila aku melihat 2 budak comel ni, maka terus aku teringat akan anak-anak saudara aku. hu-hu-hu..bila dah teringat kat anak saudara, mula la nak menulis kat blog ni. ingat ucapan ini baik-baik ya : PAKTAM SAYANG KAMU! hu-hu-hu

0 komentar:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan