Powered By Blogger

11 May 2009

KEBENARAN VS KEBATILAN! BATIL AKHIRNYA TERTEWAS..

Seperti baru semalam segalanya terjadi. hari ini terjawab sudah status MB Perak yang sah. Tahniah DS Nizar, Tahniah pendokong kebenaran, Tahniah, Tahniah dan Tahniah.

Ini pesan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat apabila mahkamah tinggi memutuskan DS Ir Nizar sebagai MB Perak yang sah :

" Setelah kita menang di Perak kini Perak telah bertukar menjadi Emas buat Pakatan Rakyat, Kejahatan telah terbukti dan kebenaran telah menjelma. Saya menasihati agar yang beragama Islam untuk puasa sunat esok hari serta sembhyang Sunat Syukur 2 rakaat. Jangan terlalu gopoh dengan kemenangan ini"

Lain pula halnya dengan MB Kudeta, Zambry Abdul Kadir, setelah berada di 'singgahsana' dalam beberapa tempoh masa, akhirnya Mahkamah Tinggi memutuskan Menteri Besar BN Datuk Seri Zambry Abdul Kadir dan enam exconya mengosongkan dengan kadar segera pejabat mereka - di Bangunan Perak Darul Ridzuan di Ipoh.

Inilah kemenangan rakyat. Satu demi satu kejayaan di capai. Semua ini adalah perancangan Allah jua. Hayati firman Allah ini : " Mereka merancang tipudaya, Allah Membalas Tipudaya mereka, dan sesungguhnya Allah lah sebaik-baik pembalas tipudaya"

Takziah buat kamu Zambry. Takziah untuk kamu Najib. Takziah juga buat BN dan Umno. Takziah juga kepada pendukung kezaliman. Di dunia lagi Allah dah aibkan kamu. Inikan pula di akhirat. Rampas, Ugut, Sogok & Samseng kamu memalukan kamu sendiri.

Ya Allah, hanya padaMu kami berserah, dan Hanya kepadaMu kami memohon pertolongan. Engkau telah mengurniakan kemenangan ini kepada kami. Syukur Alhamdulillah! Allahuakhbar! Allahuakhbar! Allahuakbar!

0 komentar:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan