13 May 2009

NIZAR DAN RAJA NAZRIN

Petikan dari : www.idhamlim.blogspot.com

Gambar ini dirakam semasa DS. Nizar hadir dalam Majlis Peanugerahan Pingat Sempena Keputeraan DYYM Sultan Perak di Istana Iskandariah pagi kelmarin. Hadirin agak terkejut semasa diumumkan kehadiran YAB. MB Perak tiba-tiba, DS. Nizar dan Isteri memasuki Balai Rong Seri. Gambar ini jelas menjawab tohmahan selama ini hubungan DS. Nizar dengan istana kononnya tidak baik.

Komentar :
Lihatlah sendiri wahai UBN (UMNO+BARISAN NASIONAL)? Orang yang dikatakan derhaka berbual mesra dengan Raja Muda. Dasar racist dan sekular. Semua pada pandanganmu tidak kena. Lu fikir la sendiri!!

8 komentar:

Saya Rakyat said...
This comment has been removed by the author.
Saya Rakyat said...

Majlis anugerah pingat ni pagi kan? Sebelum mahkahmah rayuan announce Dr Zambry pulak MB yang sah. Membuktikan institusi di raja tidak menyebalahi mana2 pihak. Baguslah..

Kalau benar, DS Nizar dengan istana kononnya baik, kenapa belum mendapat perkenan Tuanku untuk bubar dun? sekadar bertanya.. kalau diperkenan bubar dun, kemudian menangnya 29-30 adakah perlu dibubarkan dun sekali lagi?

mohd said...

saya rakyat,

memang diorang baik. dah Tuanku yg tak nak bubar dun. nak buat camne.
takkan nizar nak pegi mengamuk dekat sultan. itulah tandanya nizar dan raja nazrin ni professional.

tak beremosi dan tak bertindak ganas merampas perak spt yg najib dan zambry tu buat.

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

kepada saya rakyat :

if diadakan semula PRK di semua Dun perak, dan keputusannya seperti yg sdr gambarkan : 29-30, tiada masalah kerana ini pilihan rakyat. Rakyat yg pilih PR 12, maka kali ini rakyat perak berhak menentukan siapa yg mereka jadikan sebagai menteri besar dan kerajaan negeri.

pakatan rakyat perak awal2 lagi sudah menyatakan sekiranya diserahkan kembali kpd rakyat, mereka tewas sekalipun, tidak mengapa kerana kalah bermaruah. bukannya kerajaan jatuh menggunakan pintu belakang.

Anonymous said...

Ini menunjukkan golongan istana tidak campur tangan dalam isu politik macam yang digembar gempur kan oleh PR. Terbukti kan!

akhi fairuz said...

setuju..wpun UBN boleh mengeksploitasi gambar ini, but rakyat yg bijak mempunyai persepsi yg sebaliknya..

Anonymous said...

golongan istana tidak campur tangan dalam politik..PR lebih2..byk berselindung..kjp menderhaka kjp baek..sah2 kuat bodek PR ni..

akhi fairuz said...

bila pulak derhaka..sembah derhaka dgn derhaka kan lain..rujuk la bahasa istana..

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan