Powered By Blogger

03 March 2009

NAK KONGSI APA YE?

suara hati

alhamdulillah..hari ni dapat juga saya menggagahkan diri meluruskan jari menaip something for youth move forward fans.. almaklumlah, baru saja ditubuhkan..hati kecil ini seringkali mengingatkan, teruskan menulis perihal kebenaran dan keindahan islam itu sendiri..

nak dijadikan cerita, awal pagi tadi saya mendapat sms dari pembaca yang mencadangkan supaya saya memperbanyakkan lagi perkara berkaitan wanita ini.. mungkin terpengaruh dengan artikel sebelumnya kot..

o ye, untuk pengetahuan, posting yang bertajuk : wanita, tutuplah auratmu itu saya copy paste dari laman blog sahabat saya : akhi nik hafizul - sketsa sebuah perjuangan. Dengan kebenaran tau, kalau x, x berani jugak..

however, akan saya pertimbangkan cadangan itu dan laksanakannya.. insyaallah..

buat masa ini saya lebih selesa mengheret para pembaca memikirkan serta cakna akan peristiwa di sekeliling kita..maksud saya, krisis kepimpinan dalam negara..
xpelah, akan saya rungkaikan dalam posting yang akan datang..


cameron highland

kembali kepada tajuk artikel : nak kongsi apa ye?..ha, inilah yang saya nak kongsi dengan awak semua..ok, sebelum tu, tatap dulu gambar kat bawah ni ek..

[ di hadapan heritage hotel cameron highland]

[ haha..macam best je tangkap gambar macam nie..xpe2, yang penting nampak menarik ]

[ ha, yang ini pun di MARDI, capture sendiri je tau, guna N70..hasilnya, mengkagumkan..huhu ]

[ possing istimewa untuk para pembaca, time ni di MARDI Cameron Highland ]

ok tak gambar kat atas ni..nampak macam syok sendiri je kan..hehe..nak buat kenangan, bukan selalu dapat pergi ke cameron highland tau..

macam ni sebenarnya, 27, 28 feb 09 dan 01, 02 mac 09 yang lepas saya terlibat dengan bengkel SOP..SOP untuk Hal Ehwal Pelajar anjuran kolej..alhamdulillah semuanya berjalan lancar & objektifnya tercapai..

ciptaan Allah yang maha indah, tiada taranya..bukti kekuasaan Allah yang teragung..sepanjang 4 hari di sana, pelbagai pengalaman yang menarik yang menginsafkan diri..kerdilnya hamba Allah yang bernama manusia ini..

pemandangan yang indah, cuaca yang tidak terik serta angin yang bertiup semakin menguatkan keimanan kepada Allah Azzawajalla, Rabb sekalian alam..

ku tujukan kepada para pembaca akan hadith ini :

[ Rasulullah S.A.W yang bermaksud, “Dunia ini hijau dan cantik, dan Tuhan telah melantik kamu sebagai pengurusnya. Dia melihat apa yang kamu lakukan.” ]

[riwayat Muslim]


[subhanallah....]

2 komentar:

sketsa sebuah perjuangan said...

sapa la tangkap gamabr abe fairuz ini,

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

tangkap gambar sendiri jer..gune nokia n70 yahudi nyer.. huhu..

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan