Powered By Blogger

19 November 2009

Rindu dengan rumah lama..

Salam to all. Rindu~~
Satu ungkapan yang mengundang pelbagai tafsiran. Mengapa aku meninggalkan blog ya, sedangkan sesiapa sahaja bisa access laman blogku ini? Terpina-pina kehairanan tidak bisa mengubah apa yang pelah berlaku.

"Fairuz, facebook2 juga, blog jangan lupa. Tak kisah la dah bersawang ke, dah dihuni oleh jin ke, yang penting ada blog yang pro PAS"

"Fairuz, blog bila nak update. Kesian mereka yang sentiasa mengikuti blog mu sebelum ini. Pasti tertanya-tanya kemana kamu menghilang"

"O, encik al-jengkari. Tolong la masukkan posting baru. Kan kamu suka menulis. Sekarang asyik di muka buku sahaja"

Baiklah tuan2 sekalian, ini jawapanku :

"Ye la, aku aktifkan semula k. Setiap hari akan ku update. Setiap hari, aku akan masukkan entri terbaru. Insyaallah. Pesanku padamu, sampaikanlah bicaraku berkaitan blogku ini kepada rakan-rakan yang lain.

O ya, dahulu nama blog ini Youth Moving Forward, kini ku tukar kepada Zaman Edan - Hitam Putih Kehidupan. Support aku ya. Bantu aku untuk mencari idea. Yes!!!



0 komentar:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan