Powered By Blogger

17 January 2010

Aku di Google

Salam to all. Ilham yang entah datang dari mana. Saja ke google, dan search nama aku di sana.

Akhi fairuz Al-Jengkari ada 1360 carian di google. Boleh la~ Banyak gak~

Bila aku publishkan di facebook hasil carian ni, rakan- rakan aku yang lain juga mencubanya.. Dan aku juga mencubanya sekali lagi dengan menaip nama sebenar aku : Mohd Fairuz Bin Abu. Dan ini hasilnya :

Mohd Fairuz Bin Abu hasil carian di google sebanyak 18, 600~ Lagi banyak dari nickname~

Bagaimana dengan anda? Cuba la~ :)

2 komentar:

Hasbullah Pit said...

kena letak " baru real.
tapi pun tak real
pasal ada bin Abu Bakar, bin Abu Kasim dll

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

hahaha..bapak aku abu je la..xdek abu lain..

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan