Powered By Blogger

03 September 2009

Nikmatnya Apabila Wanita Bertudung

Tuanku Hajjah Siti Aishah

Tuanku Nur Zahirah

Cantik wanita apabila mengenakan tudung. tambahan pula jika beliau isteri kepada pemimpin negara. maksudku, bukan sekadar pemimpin politik, tetapi isteri pemimpin raja2 atau sultan2 di Malaysia. Jika difikirkan, Malaysia mempunyai 2 Permaisuri, Tuanku Hajjah Siti Aishah yang pernah menjadi Permaisuri Agong, juga Tuanku Nur Zahirah, isteri kepada DYMM Sultan Mizan, Yang Dipertuan Agong sekarang ini.

Sepatutnya mereka ini menjadi contoh kepada Wanita Malaysia yang belum menemui ‘nikmat’ untuk bertudung…..Apa jawapan Datuk Siti Nurhaliza dalam pemakain bertudung? 1 Malaysia dicanang, selepas menunaikan haji, akan mengenakan tudung seelok2 menutup aurat yang disyariatkan. namun, semakin lama semakin hilang kerudung di kepala. hanya yang tinggal tudung seperti Shahrizat Jalil.

itu perihal datuk siti. kak shahrizat jalil sendiri? rafidah aziz? ROSMAH MANSOR? dan juga wanita2 yang lain yg masih tidak bertudung? bukankah manis bila bertudung? jadikanlah 2 orang permaisuri kita ini sebagai contoh. Allahuakhbar!!

0 komentar:

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan