11 August 2009

Semangatku Untuk Menulis Kian Merosot

(Sekadar gambar hiasan)

Setakat jam 1 tengahari bertarikh 9 Ogos 2009, pengunjung yg telah melawat Youth Moving Forward mencecah 4212 orang. Ramai tu. Sepatutnya dalam jangka waktu pertambahan bilangan pembaca saban hari, aku semakin rajin berkarya, namun sebaliknya yang berlaku. aku tidak tahu kenapa. bulan julai entri banyak. macam2 kisah aku kongsi bersama. bulan ogos baru 2 posting termasuk kisah ini. alahai, lembabnya. ruangan bual bicara ada komen nak mansuhkan aku punya blog. ha-ha-ha. Mansuh ppsmi dgn ISA cukup la, apa jadahnya nak mansuhkan blog aku ni.

bila aku renung kembali, ke'MALAS'an aku untuk menulis di blog ini akibat fokus yang terlebih di facebook. ha-ha-ha. akaun aku di facebook ada 3. 1 dah kena block. 1 backup dan 1 lagi akaun peribadi. asal isu panas je dalam facebook, ada la yg tak puas hati. bila tak puas hati, mula la nak pedajalkan org lain. dah kena block. baru semingguberoperasi. nasib2.

ok, kembali kepada tajuk. bagaimana ya nak naikkan semangat semula? tolong aku kawan2 sekalian. Pliz..

2 komentar:

Nik M Hafizul said...

bukan aper bang, dia nak suh hapuskan abg punyer blog sebab dia dah tahan sgt dah lihat kekerapan abg tukar layout baru, kui kui kui...

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

haha..bila tukar layout baru, makin semangat nak update cerita2 baru. ni tgh semangat ni..tp xdek idea lak nak meulis..haha..

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Hitam Putih Kehidupan. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan